Hej hopp!

Hej alla barn här blir det barnprogram, titta nu vad farbror Frej tar fram. Två apelsiner och en banan. Vips! Så blev det ett könsorgan ;P
Hade bara lust, haha! :)
Ja då var det onsdag igen, undra hur många onsdagar man har upplevt i sitt liv än så länge¿? Aja, inget att fundera över nu kanske ^^
Nu på morgonen har jag njutit av vår nya brödrost;) Vi var och handlade igår så köpte vi en brödrost. Så jag har ätit nyrostat bröd med ost, skinka och paprika på och varm choklad och juice. Så gott :)
Kl 12:30 ska jag på kurs till 15:30. Hela gruppen där jag nu har fått fast jobb hos:D ska på kurs idag. Sen är det tre gånger till. Handlar om förflyttningsteknik. Så vi får se om den blir lärorik :)
Jag måste komma ihåg att jag ska kolla min t3a idag så jag har skrivit alla skift jag jobbat den här månaden, måste komma ihåg!
Kallt börjar det bli ute nu oxå, går så himla fort! Vi har ju gamla fönster på huset så vi behöver ju stoppa in innanfönstren igen. Har hållt på att måla dom i sommar. Så jag putsade fönster igår så vi får se när vi får in innanfönstren :)
Nu så ska jag skynda på diskmaskinen lite så jag kan åka någon gång :P




Så fint när löven ändrar färg nu på hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0