Tack!

Ser ni vilken fin blogg jag har fått :) Tack Sofia för hjälpen!
Har typ nyss vaknat, har jobbat natt och sen sov jag kvar i hofors hos P:zzon. Jag ska nämligen hjälpa pappa och Eva med att göra smörgåstårta idag så då kändes det dumt att åka hem och sova och sen tillbaks igen :)
Igår gjorde jag och P:zzon sandviken osäkert ;D Jag behövde köpa några presenter och P:zzon ställde upp och följde med. Vi var runt på lite affärer och gjorde det vi skulle sen så tog vi driven på donken ;) När vi sitter där så hittade P:zzon kvitton sen vi var på kryssningen och då kom vi in på att jag drack vatten med Le moooon. Haha! Enligt mig då. Grejen var att jag skulle säga Lime, men det blev Lemoooon med ett utdraget o. Vi fick ganska skoj kan jag säga :) Jag kände att det blev fel men var tvungen att säga det så det blev ett ganska utdraget Lemooooon :P Men ibland blir det fel, så är det bara. Kanske lite väl mkt för mig ibland ^^ Men men, det vet ju bara P:zzon, lr typ alla men men ;P Haha!
Jag hittade två nya tröjor igår när vi var i sandviken. Ett nytt partylinne :D Känns skönt. Det är lila, jag brukar aldrig ha lila. Det blir nog snyggt :) Det ska jag nog ha den 26e när det blir party för Jenna (:
Nu ska jag käka frukost med P:zzon.
Tack än en gång Sofia.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varsegod :D

2009-09-18 @ 14:58:36
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0