Lite skoj :)

Lite tidsfördriv (:

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Ja men jag har min drömkille, Janne :)

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Jajemen, idag till och med ;)

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Janne hela dagen faktiskt och hans familj. Påskmiddag.

4. Hur lång är du?
Hmm, 161cm.

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Den galne professorn som nyss gick på tvn, så pinsam!

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
Lätt att jag ska de ;D

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka mess hellre.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda sen jag var två år (:

9. När såg du senast din mamma?
Jadu, måste vara några dagar sedan nu, vecka kanske? :P

10. Icke godkänt i något ämne?
Nope.

11. Mvg i något?
Kan man säga ja, 12 st :P

12. När vaknade du idag?
Först 05:30 av katterna :P sen 11, sovmorgon :)

13. Vilken är din favoritplats?
Bra fråga.. kanske min favoritplats är i min nya stora sköna soffa;)

14. Vilken plats föredrar du minst?
Svårt att säga, men tycker väl varken om tandläkarn lr sjukhus så mkt faktiskt.

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Kanske bor vi i Hofors i ett fint hus med 1-2 barn :)

16. Hur stor är din säng?
180cm, stor och härlig :)

17. Vad sover du i?
Det är pyjamas för hela slanten nu när det är ganska kyligt. Långbyxor och gärna tröja :)

18. Hur många kuddar har du i sängen?
5st.

19. Var har du bott/bor?
Hofors och nu Långshyttan

20. Tycker du om kinamat?
Kan vara väldigt gott när man är sugen på det :)

21. Tycker du om kaffe?
Nej du. Inge kaffe här inte (:

22. Vad dricker du helst till frukost?
Mjölk, mjölk och ibland juice.

23. Kan du spela poker?
Japp.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Ja faktiskt :)

25. Vill du ha barn?
Ja det vill jag :) Men känner mig inte mogen än faktiskt.

26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Kunde lite franska förr men det räknas nog inte idag :P

27. Har du någonsin åkt ambulans?
Inte vad jag kommer ihåg iaf.

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Det beror faktiskt på. I bassäng finns det inga fiskar men mysigt med hav också. Har nämligen lite skräck för att nån fisk ska bita mig i tårna. Haha!

29. Vad spenderar du helst pengar på?
Lätt kläder:) Älskar turer till Ikea också!

30. Är du cool?
Haha! Den var rolig. Jag är cool man :P Not!

31. Kan du rulla med tungan?
Nää

32. Vem är den roligaste människan du känner?
Janne :)

33. Vad har du för ringsingnal?
En rolig!

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Japp! Har t ex en pippi dräkt kvar :)

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Värmeljus.

36. Kan du byta olja på bilen?
Jao, de skulle jag kanske kunna :P

37. Vilken var den senaste boken du läste?
När jag hör din röst :)

38. Vem delade du senast säng med?
Med my love, Janne :)

39. Dansar du i bilen?
Lätt att jag gör! Haha!

40. När var du i kyrkan senast?
I oktober på dop.

41. Hur många hål har du? i öronen?
Två.

42. Har du någon piercing?
Yes, i näsan.

43. Har du någon tatuering?
Två stycken :)

44. Gillar du någon just nu?
Självklart :)

45. Har du provat droger?
Nej aldrig. Inte ens sett en drog. Snäll flicka jag :)

46. Röka eller snusa?
Röka, för det är det jag gör :P

47. Har du pojkvän/flickvän?
Ja en pojkvän, Janne :)

48. Vad är ditt mobil nummer?
073skit i det ;)

49. Vad ska du göra ikväll?
Typ dags att sova faktiskt.

50. Har du några syskon?
Ja, fyra stycken och tre bonus.


Kommentarer
Postat av: Sofia

På min dator ligger den inte brevid :S

2010-04-04 @ 15:15:39
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0