Otur!

Skoja inte att det känns som om man har otur. Den där jäkla vulkanen på Island som gjort att all flyg har stått stilla. Precis innan nu vi ska åka till Turkiet.. Vi ska åka på onsdag så jag hoppas vi kommer iväg. Längtar! Idag kunde tydligen man flyga i europa igen så vi får hoppas att det håller sig så till onsdag. Känns en aning jobbigt att en vulkan kanske kommer förstöra våran semester. Suck! Men men, jag håller tummar och tår. Jag vill iväg (:
Ska jobba ikväll. Sen imorgon så är det fest :) Kommun har ordnat fest på folkan för alla anställda, så det blir fest! Med trerätters och trubadur och nått dansband :P Barer också så klart ;) Kommer nog bli skoj!
Men nu måste jag måla klart naglarna.
H a d e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0