Så synd

Idag var jag med in när kompisen skulle köra upp. Men hon klarade sig inte :/ Men nästa gång fixar hon det ;) Det var han som inte hade fått nå inatt sa Janne. Haha :) Men nästa gång så Marie ;)
Shoppade ny bikini underdel oxå idag. Bra att ha till Turkiet ;D En svart så man kan ha olika överdelar till den (: 
Inte får jag till det med bloggen riktigt heller. Hos P:zzon gick det att kopiera bilden. Men inte hemma på min dator, har alltså gjort en header på en sida och så ska man kopiera den genom att trycka in ctrl och prtsc och sedan klistra in den i paint. Men det fungerar inte. Känns en aning jobbigt. Vill kunna själv:/ Får köpa en ny dator, det är den det är fel på ;P Hehe!
Ledig imon också. Blir bara hemma antar jag. Janne ska sen ha skjuts hem från jobbet och sen dit igen för de ska ha afterwork. Så jag ska hämta han sen när han är full och mysig, not! :) Den jobbigaste delen i detta är att jag börjar kl 7 på lördag.. Känns lite tungt. Så hoppas han inte blir kvar så länge (:
Nu ska jag gå och deppa lite för att jag inte kan kopiera någon bild :P Plus att mitt bloggnamn inte syns också..
Nej, nu blir det en cigg och ett glas mjölk så blir jag nog på bättre humör.
Säger God natt till er babes på en gång

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0