Tillbaka

Nu är jag tillbaka. Har haft semester i 4veckor :) Började jobba i måndags.
Har haft en riktigt bra semester, mkt sol och fint väder.
Jag och Janne varit och campat i göteborg med Jenny och Crille tex, hade riktigt roligt där nere :) Var på liseberg och shoppade på stan och drack en del på kvällarna och spelade kort. Riktigt skönt var det.
Sen så har vi varit på Peace & Love en dag. Kollade på Sonata Arctica live, hur härligt som helst! :) Kollade också på Jay z som inte heller var så dålig :) Det var jag Janne och Jenny som drog iväg på det.
Sen har det vart mkt fest faktiskt :)
Var och campade uppe i hennan utanför Ljusdal med pappa och dom oxå, jätte mysigt där :)
Sen har vi varit duktiga också och har bytt ytterdörr :D Blev så jäkla fint nu. Hade en mindre dörr förut som var bara oljemålad men nu har vi en vit och fin dörr :) Riktigt nöjd.
Sen har vi gjort mer men det kommer jag inte ihåg just nu (:
Är ledig idag, så jag har bara slappat, var ledig igår också så då städade jag och härjade runt här hemma :)
Tänkte att vi ska grilla lite idag, men det har regnat så jag håller tummarna att det blir uppehåll nu tills janne kommer hem från jobbet :)
Så dags för mig att marinera köttet nu tror jag. Hej svejs! (:


Kommentarer
Postat av: jenny

ja har ju blivit en hel del dricka under semestern.. men det är väl så det ska va :P Haft en riktigt rolig semester med er :)

2010-07-22 @ 17:41:55
Postat av: Malin

Ja men det har varit riktigt, riktigt skoj :)

2010-08-07 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0