Fredag

Ska börja med att berätta att det gick strålande för oss att åka skidor ;P Ramlade bara någon gång sådär. Måste göras om iaf (:
Just nu sitter jag i köket och gör inte alls mkt. P:zzon ligger i solariet. Hon kom för ett tag sen. Hon ska nämligen få skjutsa mig till hofors idag för jag ska ut med mina arbetskamrater ikväll :) Vi ska ut i Gävle och äta och inta lite alkohol oxå ;) Så vi ska åka buss från Hofors sen så kommer Janne och hämtar mig ikväll i Gävle. Skönast att slippa buss hem. Kommer nog bli jätte trevligt. Ska gå på en resturang som hette Helt enkelt. Lite annorlunda rätter så det blir spännande att se vad man tar.
Var faktiskt ut i Gävle för två helgen sen nu (tror jag) Madde har flyttat till Gävle så då sov jag över hos henne så hade hon fest och så drog vi ut på stan senare. Hade riktigt skoj :) Var på rockbaren och heartbreak då. Vi får se vart vi hamnar ikväll :)
Nu ska jag vara social mot P:zzon. Party all night long ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0