Torsdag hela dan

Ja idag är det torsdag. Ska jobba kväll idag sen så är jag ledig i en vecka (: Då jäklar ska vi rusta, hoppas jag;) Ska iväg och titta på tapeter iaf på lördag kanske. Sen måste vi hitta en matsalgrupp som duger och inte är allt för dyr. Vill ha nå vitt iaf :) Vi får se vad vi hittar.
Tråkväder är det idag iaf. Massa regn ute bara :/ Jag som tänkte att vi skulle ha tagit en liten promenad, men det blir nog bara lite spring på gräsmattan idag. Går ju ingen nöd på henne nu så. Hon gillar hellre att vara koppelfri så :) Imorgon blir lilla Dagny 12veckor. Så vi har haft henne i en månad imorgon. Så hon ska få valpspruta imorgon :/ Men det är nog inga problem :) Sånt som man måste. Jenna ska oxå iväg med lilla Ronja så vi har samma tid :)
Nu ska jag nog ta och äta lite frukost och sen duscha, ska vara på vårdcentralen 11:15 så.
HaDe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0