Å, å, å Dagny!

Kom hit och spill ;) Hehe! Bra låt det där.
Torsdag är det så imorgon har vi haft Dagny en hel vecka :) Allt går så bra. Mkt spring ut självklart med det blir ju bara bättre sen.
Hon kommer bra överens med katterna. Melker leker gärna med henne men Mysak han håller sig lite undan. Leker inte med henne än.
Idag ska dagny få följa med hem till P:zzon och hennes katter för första gången :) Sen så ska vi till pappa och eva på kryddparty. Så hon får en utflykt idag :)
Jag har haft semester i veckan så jag har varit ledig nu i en vecka :) Inte dumt. på söndag ska jag jobba ett extra dygn,  så då börjas det. Så Dagny kommer vara ensam på måndag morgon i 1 ½ timme eftersom jag slutar halv 8 och Janne börjar 7. Men det kommer nog gå bra. Har lämnat henne ensam små stunder igår. ska öva mer innan måndag :)
Men nu så ska jag ta och göra lite chilicorncarne innan vi åker mot äventyr (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0