Nu ska jag berätta en rolig grej!

Nu ska jag berätta vad som hänt. Jag och Janne följde med Jenna och Ante igår till Kungsgården. Och i kungsgården finns det ett ställe som har massa valpar, chihuahuor närmare bestämt :) De var riktigt söta alla nio men ganska dyrt att behöva lägga ut massa pengar på en. Men så ska hon ha ut två stycken valpar på foder, vilket innebär att hunden blir vår om hon får ta valpar på dom, högst tre stycken kullar då. Så det kör vi på :D Så vi ska skaffa en lite chihuahua!! :D Hon blir 7veckor imorgon så nästa fredag får vi hämta henne :) Har varit i valbo idag och handlat en massa till henne. Få se vad hon ska heta bara, funderar för fullt :) Har alltid velat haft en hund (:
Men nu måste jag dra.
Längtar till nästa fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0